بیل:از دوران بچگی بازیهای رئال را دنبال می کردم

http://u.goal.com/312600/312600_heroa.jpg

گرث بیل ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با بی تی اسپورت  شرکت کرده و در این گفتگو به بررسی مسائل روز باشگاه مادریدی پرداخته.

او در صحبت هایی اعلام کرده که روزهای پراسترسی را سپری کرده ولی افتخار می کند که برای تیم رئال مادرید توپ می زند.

در اینجا می توانید گزیده ای از متن صحبت های بیل را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

*توافق میان دو باشگاه: من ازهمان ابتدا می دانستم که رئالی ها به دنبال جذب من هستندولی دانیل لووی، رئیس باشگاه تاتنهام هم می خواست تا تجارتی به نفع باشگاه انجام دهد و من این را کاملا درک می کنم

*پروسه انتقال: لحظات سختی بود. روزهای پراسترسی را سپری کردم و فقط در آن روزها می بایست صبوری ام را حفظ می کردم و تصور می کردم که توافق از راه خواهد رسید. خیلی خوب است که حالا به هتل برمی گردم و استراحت می کنم و دوباره زنندگی ام به حالت عادی بازگشته است.

*عکسی با پیراهن رئال در سنین کودکی: وقتی بچه بودم من و دوستانم همیشه تیم های اروپایی و به ویژه  رئال مادرید را تحسین می کردیم. در آن زمان رئال قدرت اول فوتبال اروپا بود. یادم می آید که با خانواده ام برای سپری کردن تعطیلات تابستانی به اسپانیا سفر کردیم و از اسپانیا چیزهایی از جمله چند پیراهن رئال مادرید را خریداری کردیم. وقتی در پارک بازی می کردم، فکر می کردم که یکی از بازیکنان رئال هستم. از آن زمان بازیهای رئال را دنبال می کردم و با سبک فوتبال رئال آشنایی دارم و تیم را به طور کامل می شناسم. فوق العاده است که الان اینجا هستم.

*نهایی شدن انتقال: راستش را بخواهید حس تسکین و آرامش می کنم.هرچه می گذشت انگیزه هایم برای آمدن به رئال بیشتر و بیشتر می شد و حالا ازاینکه اینجا هستم احساس غرور می کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392 ا 1:27 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.